Вакансії
- Головна
- Вакансії
З метою ефективної роботи Центру шукаємо в команду молодих, активних, цілеспрямованих людей з бажанням працювати і розвиватися разом з нами!
Начальник відділу контролю якості розмінування (органу інспектування)
48 000 – 60 000 грн
Надбавки, премія
Основні завдання посади:
- здійснення запуску та організація роботи відділу контролю якості розмінування (органу інспектування);
- розробка положень, інструкцій та інших документів необхідних в роботі відділу контролю якості розмінування (органу інспектування);
- здійснення підготовки необхідних документів для отримання акредитації в НААУ;
- здійснення координації роботи відділу контролю якості розмінування (органу інспектування);
- здійснення контролю за якістю виконуваних робіт, процесів та послуг у сфері протимінної діяльності;
- здійснення підготовки звітів що стосуються роботи відділу контролю якості розмінування (органу інспектування).
Вимоги:
- вища технічна освіта;
- досвід інспектування;
- досвід роботи сапером — не менше 1,5 року;
- досвід роботи з географічними координатами;
- навички ділового листування та складання документів;
- вільне володіння Microsoft Office та Google Docs;
- відмінне володіння державною мовою (усне та письмове);
- знання процедур та стандартів;
- відмінні комунікативні та організаційні здібності.
Наші переваги:
- робота в державній організації, що підпорядковується Секретаріату Кабінету Міністрів України, яка на національному рівні розвиває напрямок гуманітарного розмінування;
- команда Центру складається з аналітиків, експертів та фахівців, які відповідають за ефективний запуск напрямку гуманітарного розмінування та здійснення заходів гуманітарного розмінування;
- ринкова та конкурентна заробітна плата зі своєчасною виплатою;
- робота в офісі в Києві з можливістю гібридного формату роботи в дистанційному режимі за домовленістю з керівництвом;
- можливість регулярного підвищення кваліфікації та отримання нових навичок.
Резюме, будь ласка, надсилайте на пошту:
r.sheremet@uachd.gov.ua
Посилання на вакансію
Організатор з персоналу (менеджер з персоналу, інспектор з кадрів)
28 000 – 35 000 грн
Надбавки, премія
Основні завдання посади:
- бере участь у визначенні потреби підприємства в персоналі, розробленні програм соціального розвитку, раціонального використання персоналу, зміцнення трудової дисципліни, аналізі причин плинності кадрів;
- вивчає застосування на підприємстві чинних форм та систем оплати праці, матеріального та морального заохочення за критеріями, визначеними професіоналом з розвитку персоналу. Готує відповідні звіти. У межах компетенцій розробляє та подає пропозиції щодо їх вдосконалення;
- вивчає ринок праці з метою визначення джерел для добору персоналу необхідних професій, спеціальностей і кваліфікацій;
- бере участь в організації роботи з обліку персоналу та документації з питань персоналу, ведення особистих справ працівників, внесення записів до трудових книжок, визначення трудового стажу. Контролює облік відпусток, порушень трудової дисципліни, заохочень та стягнень тощо;
- оформляє документи щодо прийняття, переміщення, вивільнення працівників, довідки про визначення стажу для пенсій тощо;
- готує документи для оцінювання результатів роботи персоналу, атестації працівників, конкурсів на заміщення вільних посад;
- бере участь у роботі атестаційних та кваліфікаційних комісій підприємства, контролює оформлення їх документів;
- бере участь у підготовці проекту колективного договору, контролі за термінами його виконання відповідальними особами;
- організовує заходи з визначення стану трудової дисципліни, контролю за додержанням правил внутрішнього трудового розпорядку;
- веде електронну базу внутрішніх нормативних і методичних документів з профільних питань — управління персоналом, статистика тощо;
- забезпечує контроль за строками виконання документів;
- складає замовлення на обладнання, матеріали та послуги Відділу.
Вимоги:
- вища освіта спеціаліст/бакалавр відповідного напряму підготовки;
- стаж роботи за професійним спрямуванням на підприємстві — не менше 2 років;
- буде перевагою досвід роботи в державних установах та організаціях, банківських установах, корпоративному секторі;
- навички ділового листування та складання документів;
- досвід роботи в програмі 1С, MASTER, з системою електронного документообігу АСКОД (СЕВ ОВВ) буде перевагою;
- вільне володіння Microsoft Office та Google Docs;
- відмінне володіння державною мовою (усне та письмове);
- відмінні комунікативні та організаційні здібності.
Наші переваги:
- робота в державній організації, що підпорядковується Секретаріату Кабінету Міністрів України, яка на національному рівні розвиває напрямок гуманітарного розмінування;
- команда Центру складається з аналітиків, експертів та фахівців, які відповідають за ефективний запуск напрямку гуманітарного розмінування та здійснення заходів гуманітарного розмінування;
- ринкова та конкурентна заробітна плата зі своєчасною виплатою;
- робота в офісі в Києві з можливістю гібридного формату роботи в дистанційному режимі за домовленістю з керівництвом;
- можливість регулярного підвищення кваліфікації та отримання нових навичок.
Резюме, будь ласка, надсилайте на пошту:
r.sheremet@uachd.gov.ua
Посилання на вакансію
Експерт відділу міжнародної співпраці та взаємодії з донорами
35 000 – 40 000 грн
Надбавки, премія
Метою діяльності відділу міжнародної співпраці та взаємодії з донорами Центру гуманітарного розмінування є налагодження ефективної взаємодії Центру з міжнародними партнерами та донорами з метою реалізації завдань Центру та сприяння реалізації завдань усієї сфери протимінної діяльності в Україні згідно чинних секторальних політик та пріоритетів, визначених Урядом України.
Основними завданнями відділу є забезпечення, в межах повноважень:
- Координації з іноземними дипломатичними представництвами на території України та іншими міжнародними партнерами.
- Участі Центру у практичній реалізації міжнародних проектів та програм у сфері протимінної діяльності в Україні.
- Постійної координації із відповідальними органами державної влади у частині міжнародної взаємодії у сфері протимінної діяльності.
- Донесення інформації щодо діяльності Центру до міжнародної спільноти.
Масштаб забруднення території України мінами та іншими вибухонебезпечними предметами на сьогодні є безпрецедентним. В той же час, темпи та сама здатність України поступово вирішувати цю проблему значною мірою спираються на обсяги міжнародної підтримки. В зв’язку з цим, у практичній площині міжнародна взаємодія покликана:
- підтримувати та посилювати обсяги міжнародної підтримки;
- сприяти ефективному використанню цієї підтримки на актуальні пріоритети.
Кінцевою метою цієї роботи і роботи всієї сфери протимінної діяльності є забезпечення безпеки населення та сприяння якомога швидшому соціальному, економічному та екологічному відновленню постраждалих територій.
Основні завдання посади:
- Участь у підготовці запитів до міжнародних партнерів щодо надання Україні підтримки у сфері протимінної діяльності:
- Аналіз актуальних потреб Центру та, за потреби, інших державних органів та інших стейкхолдерів, відповідна координація та комунікація;
- Підготовка концептуальних записок, пропозицій, презентацій щодо визначених потреб для перемовин з міжнародними партнерами;
- Участь у проведенні перемовин та доопрацюванні пропозицій.
- Операціоналізація проєктів міжнародної допомоги — передусім тих, учасником яких є Центр, а також, за потреби, сприяння іншим державним органам:
- Участь у розробленні дорожніх карт та планів практичної реалізації проєктів;
- Узгодження практичних деталей реалізації із міжнародними партнерами, дотичними відділами Центру та іншими стейкхолдерами;
- Сприяння усім сторонам у практичній реалізації домовленостей, участь у реалізації відповідних юридичних та інших необхідних кроків;
- Моніторинг ходу реалізації проєктів;
- Підготовка звітності у необхідних форматах щодо результатів реалізації проєктів.
- Підготовка концептуальних записок, пропозицій, презентацій щодо визначених потреб для перемовин з міжнародними партнерами;
- Участь у проведенні перемовин та доопрацюванні пропозицій.
- Постійна інформаційно-аналітична робота у частині міжнародної роботи Центру, а саме:
- Підготовка аналітичних довідок, презентацій, публікацій щодо діяльності Центру для різних потреб;
- Участь у підготовці довідок, тез та інших матеріалів для зустрічей, конференцій та інших заходів;
- Участь у підготовці матеріалів для сайту, соцмереж, публічних проявів;
- Аналіз публікацій, донорських програм, які можуть вплинути на роботу Центру;
- Взаємодія з відділом маркетингу та зв’язків з громадськістю.
- Виконання інших обов’язків згідно з актуальними пріоритетами роботи відділу.
Вимоги:
- Вища освіта, профільний напрям буде перевагою;
- Стаж за профілем — не менше 1 року (диппредставництва, держоргани, міжнародні організації тощо);
- Аналітичне мислення, структурованість, причинно-наслідкові зв’язки;
- Здатність діяти в умовах невизначеності;
- Навички роботи з текстами, презентаціями, аналітикою;
- Емоційний інтелект, адаптивність у комунікації;
- Вільна українська мова (усна і письмова);
- Англійська Upper-Intermediate (або вище), інші мови — плюс.
Наші переваги:
- робота в державній організації, що підпорядковується Секретаріату Кабінету Міністрів України, яка на національному рівні розвиває напрямок гуманітарного розмінування;
- команда Центру складається з аналітиків, експертів та фахівців, які відповідають за ефективний запуск напрямку гуманітарного розмінування та здійснення заходів гуманітарного розмінування;
- ринкова та конкурентна заробітна плата зі своєчасною виплатою;
- робота в офісі в Києві з можливістю гібридного формату роботи в дистанційному режимі за домовленістю з керівництвом;
- можливість регулярного підвищення кваліфікації та отримання нових навичок.
Резюме, будь ласка, надсилайте на пошту:
r.sheremet@uachd.gov.ua
Посилання на вакансію